سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله شماره 2

برنامه ریزی و تأسیس تجارت

قبل از شروع سرمایه گذاری یا سرزنش خود در هر فعالیتی که مربوط به تأسیس سوپرمارکت باشد ، یک برنامه تجاری تهیه کنید یا مواردی را که برای شروع کار ضروری است ، تهیه کنید. این به شما در اجرای روشهای مناسب و استفاده بهینه از سرمایه گذاری شما کمک می کند.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سوپر مارکت

این عنصر اصلی تجارت است که تصمیم می گیرد کارایی عملکرد و اندازه تجارت را تعیین کند.

بنابراین ، پیش بینی درست و واضح درباره میزان نیاز به سرمایه گذاری برای تأمین نیازهای شرکت در آینده. اطمینان حاصل کنید که برای سوپر مارکت برنامه ریزی کرده اید که می تواند با مبالغ موجود در آن اداره شود.

اگر اینگونه نباشد ، به دلیل کمبود وجه نقد ، اداره کردن مشاغل را دشوار خواهید کرد. برای انجام کارهای بعدی همیشه حداقل یک چهارم از کل سرمایه گذاری را بی خطر داشته باشید. این بدان دلیل است که به تنهایی مجبور خواهید بود با نوسانات مشاغل روبرو شوید.

https://en.gravatar.com/dinagroupm

سرمایه گذاری در این تجارت به 5 مؤلفه اصلی وابسته است:

 

  1. هزینه لیزینگ یا اجاره مغازه در محل مناسب.
  2. هزینه تنظیم سوپر مارکت مانند طراحی داخلی و تعداد قفسه.
  3. خرید محصولات در انبار.
  4. هزینه راه اندازی مشاغل مانند اخذ مجوز از مقامات مورد نیاز.
  5. سرمایه گذاری فنی مانند دوربین مدار بسته ، پیشخوان صورت حساب ، نرم افزار صورتحساب و غیره

 

 

تقریباً یک مینی سوپر مارکت (1500 متر مربع) به 40 لک به عنوان سرمایه گذاری در هندوستان نیاز دارد. این تصمیم شما برای گسترش تجارت در آینده با بودجه بیشتر یا سود حاصل از مشاغل است. این تخمین برای یک تجارت است که در اندازه متوسط و با حداقل امکانات کار می کند. اگر فکر می کنید برای یک بازار فوق العاده بزرگ می توانید امور مالی را مدیریت کنید ، می توانید با اطمینان یک روپیه کرور سرمایه گذاری کنید.

یک حسابدار بسیار مشتاق برای ثبت سابقه کلیه معاملات منصوب می شود. برای ردیابی پیشرفت شرکت و تعیین زمینه های پیشرفت ، حسابرسی منظم لازم است. معاملات سال اول برای استنتاج در مورد هزینه های تحمیل شده و سود کسب شده استفاده می شود.